מהבלוג:
  • 5 התבניות המובילות בישראל לבניית אתרי וורדפרס
  • עליית מחירים – כמה עולה פרסום בגוגל
  • פינגווין 3: בניית פרופיל קישורים בעידן הפינגווין 3.0
  • קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות
  • קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן בגוגל?
  • רשתות חברתיות וקידום אתרים
  • מהו מיניסייט מעוצב – בניית דף נחיתה
  • הסוד בקידום אתרים איכותי
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Instagram
076-5477800
WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
החשיבות של ניתוח סטטיסטי
בית » שיווק באינטרנט » החשיבות של ניתוח סטטיסטי

החשיבות של ניתוח סטטיסטי

webresult 18 בנובמבר 2013 סגור לתגובות על החשיבות של ניתוח סטטיסטי

ניתוח סטטיסטי היא הדרך הטובה ביותר שלנו היום כמפרסמים באינטרנט להצליח ולהשיג את המטרות שלנו, השאלה הנשאלת היא מדוע ואיך?Google-Analyticsתמונת המסך הבאה מראה בצורה הפשוטה ביותר את התפלגות הגולשים הנכנסים לאתר אינטרנט.

עם זאת מערכת הסטטיסטיקה של גוגל הלא היא Google Analytics – המערכת המובילה לניתוח התנהגות הגולשים באתרי אינטרנט ובמערכות אחרות – כיום נעסוק בחשיבות הניתוח באתרי אינטרנט.

מה מאפשרת לנו מערכת הסטטיסטיקה לאסוף?

הנתונים הבסיסיים ביותר שמערכת הסטטיסטיקה אוספת הם:

  • מקורות התנועה שהובילו גולשים אל האתר שלנו. זאת אומרת שאם אנחנו מפרסמים בגוגל, נוכל לראות את כמות הגולשים שהגיעו אלינו דרך אותו פרסום, כנ”ל אם אנחנו מפרסמים בדפי זהב, נדע בדיוק כמה גולשים הגיעו מדפי זהב וכנ”ל בכל שאר מקומות הפרסום.
  • כמה זמן גולש ממוצע גלש באתר שלנו – זה מעניין לראות את התנהגות הגולשים עפ”י פילוח הנתונים ממסעות הפרסום השונים – בעבור על מסע פרסום אנחנו יכולים לראות בדיוק מה עובד, כמה זמן גולש קורא את התוכן ומכך להסיק את רמת המעורבות והעניין שלו באתר.
  • מאילו דפדפנים ומכשירים גלשו באתר שלנו – באמצעות ניתוח הדפדפנים והמכשירים נוכל לזהות בעיות תאימות באתר, למשל אם נזהה שגולשים שנכנסים מאייפון לא גולשים באתר ולא עוברים עמודים וזמן השהות שלהם באתר הוא קצר בצורה משמעותית, נוכל להסיק שיש בעיית תאימות לגולשים באייפון וכך לשפר.

ישנם עוד מאות פרמטרים שנוכל למדוד באמצעות מערכת הסטטיסטיקה של גוגל, עם זאת חשוב מאוד להבין את המטרה של המדידה.

חשיבות ההמרה

היום אחוז ההמרה זה מה ששווה כסף, לפרסם בגוגל, בפייסבוק או בכל אמצעי פרסום און ליין אחר, כל אחד יכול, החשיבות של הפרסום באה לידי ביטוי בהמרה.

מהי המרה? המרה היא המטרה של האתר, לדוגמא רכישה, פנייה או כל פעולה אחרת שהוגדרה כמטרה של עמוד או אתר.

אחוז ההמרה הוא אחוז הגולשים שביצעו את הפעולה שהוגדרה מתוך כמות הכניסות שנכנסו לאתר דרך כל אמצעי הפרסום.

לדוגמא אם מתוך 100 גולשים באתר שלך שמטרתו היא להביא לידים חדשים, רק 2 ביצעו המרה (פנו) אז אחוז ההמרה במקרה זה יהיה 2%.

על ידי ניתוח סטטיסטי נכון של הגולשים באתר, נוכל לזהות את מקורות התנועה ומסעות הפרסום השונים ולדעת בדיוק איזה מסעות פרסום עובדים. מסעות פרסום שעובדים הם מסעות פרסום שמשיגים אחוז המרה גבוה ביותר.

המרות וניתוח סטטיסטי

עם ניתוח סטטיסטי נכון ומתמיד אפשר להגיע לאחוז המרה מאוד גבוה, אם כיום מדובר על ממוצע באינטרנט של 1.5% – 2%, כיום ב WebResult הצלחנו להגיע לאחוזי המרה של 25% – 50%.

המשמעות היא כזו:
ניקח מצב בו מפרסם משקיע תקציב שיווק של 5,000 ש”ח בחודש ומצליח בעזרת הסכום הזה להכניס לאתר שלו 1,000 גולשים.
באחוז ההמרה ההמוצע (1.5% – 2%) המפרסם יקבל 15 – 20 המרות (פניות לרוב) שעלות פנייה ממוצעת תהיה כ- 250 ש”ח.
עם עבודה נכונה נניח שנגיע “רק” ל 10% המרה – כמות הפניות (ההמרות) תגיע ל 100 ועלות פנייה ממוצעת תרד ל – 50 ש”ח.

המשמעות היא אפקטיביות של פי – 5 לפחות על התקציב הפרסומי – זאת הסיבה שניתוח סטטיסטי הוא הרבה יותר מגרפים יפים ומספרים בטבלה. ניתוח סטטיסטי = אפקטיביות להגדלת רווחים.

נכתב ע”י: אלעד בן שמואל

מעניין? שתף לחברים...
  • Facebook
  • Google
  • אימייל

אודות המחבר

להציג את כל הפוסטים של webresult

פועלת משנת 2007 בישראל. מרבית הפעילות מושקעת בבניית וקידום אתרים באיטרנט, פרסום ממומן בגוגל ושיווק ברשתות חברתיות.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
השאר פרטים:

    פוסטים אחרונים
    • 5 התבניות המובילות בישראל לבניית אתרי וורדפרס
    • עליית מחירים – כמה עולה פרסום בגוגל
    • פינגווין 3: בניית פרופיל קישורים בעידן הפינגווין 3.0
    • קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות
    • קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן בגוגל?
    קטגוריות בבלוג:
    • בניית אתרים מעוצבים
    • פרסום בגוגל AdWords
    • קידום אתרים – SEO
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק ברשתות חברתיות
    התחל לקבל טיפים בשיווק:
    כל מה שקורה בעולם השיווק אצלך בכף היד
    הירשם עכשיו
    רשתות חברתיות:
    Tweets by @webresult
    ‏WebResult פתרונות אינטרנט וקידום אתרים‏
    תפריט
    • קידום אתרים
    • אודותינו
    • בלוג קידום אתרים
    עוד קצת…
    • קישורים שימושיים
    • הסכם שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • צור קשר
    מוסמכי גוגל לפרסום
    התחבר אלינו כאן:
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • LinkedIn
    • Instagram
    076-5477800
    WebSite By WebResult
    קידום אתרים שמגדיל מכירות!
    גלילה לראש העמוד
    Open chat
    1
    Powered by Join.chat
    היי,
    אשמח לקבל עזרה
    loading ביטול
    ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
    בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
    מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל