מהבלוג:
  • 5 התבניות המובילות בישראל לבניית אתרי וורדפרס
  • עליית מחירים – כמה עולה פרסום בגוגל
  • פינגווין 3: בניית פרופיל קישורים בעידן הפינגווין 3.0
  • קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות
  • קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן בגוגל?
  • רשתות חברתיות וקידום אתרים
  • מהו מיניסייט מעוצב – בניית דף נחיתה
  • הסוד בקידום אתרים איכותי
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Instagram
076-5477800
WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
WebResult קידום אתרים שמגדיל מכירות
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
  • קידום אתרים
  • אודותינו
  • השירותים שלנו
    • בניית אתרים מעוצבים
    • קידום ושיווק אתרים
    • עיצוב אתרים
    • תוכן ואופטימיזציה
    • אחסון אתרים
    • פרסום בגוגל AdWords
  • שאלות ותשובות
  • בלוג קידום אתרים
  • צור קשר
קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות
בית » קידום אתרים - SEO » קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות

קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות

webresult 11 בנובמבר 2014 סגור לתגובות על קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות

עסקים המעוניינים להשקיע בשיווק באינטרנט לטווח רחוק (מי שלא חושב לסגור את העסק בקרוב) כנראה שצריך להשקיע חלק ניכר בקידום אתרים אורגני.

אמנם קידום אתרים אורגני היא השקעה המניבה תוצאות ארוכות טווח יחסית, בטווח של חודשים – אך כאשר התוצאות במיטבן, כמעט ואין אפיק השקעה בשיווק באינטרנט שיכול להשתוות לתמורה האדירה של הופעה במיקומים הראשונים בגוגל בחיפושים הקשורים לתחומכם.

קידום אתרים בתחומים שונים, מניב תוצאות שונות, מכיוון שאופן העבודה והתחרות שונים בין תחום לתחום בדיוק כפי שהם שונים בפרסום ממומן בגוגל. בכדי לעשות סדר בדברים חשוב מאוד לדעת מהם מדדי התחרות החשובים ביותר שעליהם מסתכלים מקדמי אתרים בכדי לשערך את תקופת הקידום, כמות העבודה הדרושה וכד’.

התוכן בקידום אתרים

התוכן הוא מדד התחרות הראשון שאליו אנחנו מתייחסים, זאת אומרת שבתחומים בהם כמות התוכן באתרי האינטרנט היא גדולה מאוד, איכותית ומקורית – התחרות גדולה יותר. לייצר תוכן מקצועי ומעניין זה בכלל לא פשוט.

בעבר נהגו בעלי אתרים שרצו לקדם את אתרם, לכתוב תכנים שאינם מקוריים ולשלב בתוכם מילות מפתח ללא הכרה – היום השיטה הזו יכולה רק להזיק.
גוגל יודע לעשות את העבודה הפשוטה ולגלות בקלות יתרה, היום יותר מפעם, מהו תוכן איכותי. בין אם הסתכלות על מקוריות התוכן, שילוב תמונות ומדיה נוספת, כמות ההמלצות החיצוניות על התוכן ברשתות חברתיות או קישורים טבעיים מאתרים הממליצים על התוכן.

תוכן איכותי בכמות גדולה הוא אחד ממפתחות ההצלחה של קידום אתרים אורגני – אין זה משנה אם מדובר באתר של מרפאת שיניים או מוסך לחלקי חילוף, גולשים קודם כל רוצים למצוא את המידע הנכון ביותר עבורם וזה בדיוק מה שגוגל מחפש להציג לאותם גולשים.

המלצות חיצוניות

פרמטר חשוב נוסף הוא – המלצות חיצוניות מאתרים מוסמכים ומרשתות החברתיות כמו פייסבוק או גוגל פלוס. איך זה בא לידי ביטוי במיקום האתר בתוצאות האורגניות?

בעבר השפעתם של קישורים מאתר לאתר הייתה מעין המלצה חד משמעית שהאתר שמקשר לאתר אחר ממליץ עליו, בשנים האחרונות חלה מהפכה שלמה בכל הנושא של קישורים ורק קישורים מסויימים מאוד מבצעים את ההשפעה החיובית – לרוב מדובר בקישורים טבעיים של גולשים שהתרשמו מהאתר אליו הם מקשרים, זה נעשה באמצעות הפצת קישורים בפורומים שונים הקשורים לנישה של האתר, אתרי מידע וקהילות שונות.

פרמטר שתופס תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות הוא כל הנושא של המלצות מרשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וגוגל+. כאשר אתם משתפים חומר מעניין שקראתם באינטרנט ברשת החברתית – גולשים נחשפים לחומר – מעבירים אותו הלאה לחבריהם ובעצם התהליך הטבעי הזה מתרחשים שני דברים שמשפיעים על הקידום האורגני, הראשון הוא שגולשים מהרשת החברתית עוברים לאתר שלכם ובעצם כך גוגל יכול לראות אם התוכן מצא חן בעיניהם על פי פרמטרים שונים, דבר נוסף שמשפיע הוא כמות השיתופים ברשת החברתית שבסופו של דבר גוגל יכול למנות אותה ועל ידי פרמטר זה לדעת בצורה דיי ברורה שהתוכן הזה הוא מעניין ואז לקדם אותו בתוצאות החיפוש.

לפניכם דוגמא לכתבה של YNET שעלתה בפייסבוק ובתחתית ניתן לראות את מספר השיתופים, סימוני ה”אהבתי” והשיתופים החוזרים של גולשים אמיתיים בפייסבוק. גוגל יודע לראות את אותם נתונים בדיוק כפי שכל אחד יכול לראות אותם בפייסבוק – בדומה לזה ובצורה מקיפה אף יותר הוא יכול לראות את השיתופים וסימוני ה +1 שנעשים ברשת GOOGLE PLUS.

parameter2 - facebook

המסקנה המתקבלת מכל האמור לעיל מתרכז בסופו של דבר לפרמטר הראשון – השקעה בתוכן קודם כל ולאחר מכן חשיפתו לגולשים המופיעים ברשת בצורה יזומה, לאחר תחילת תהליך החשיפה הראשון – גולשים יוכלו להחליט אם התוכן מוצא חן בעיניהם או לא (במידה והושקעה מחשבה ואיכות בתוכן – גולשים ישמחו לשתף אותו עם חבריהם) זאת הדרך הפשוטה ביותר לקידום אתרים אורגני שעובד לאורך זמן והוא מכונה קידום אתרים איכותי.

בקידום אתרים אורגני ישנם עוד מעל ל – 200 פרמטרים שונים העושים את הקידום, לשם כך ניתן ללמוד עוד במאמרים הבאים:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש
  • הסוד בקידום אתרים איכותי
מעניין? שתף לחברים...
  • Facebook
  • Google
  • אימייל

אודות המחבר

להציג את כל הפוסטים של webresult

פועלת משנת 2007 בישראל. מרבית הפעילות מושקעת בבניית וקידום אתרים באיטרנט, פרסום ממומן בגוגל ושיווק ברשתות חברתיות.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
השאר פרטים:

    פוסטים אחרונים
    • 5 התבניות המובילות בישראל לבניית אתרי וורדפרס
    • עליית מחירים – כמה עולה פרסום בגוגל
    • פינגווין 3: בניית פרופיל קישורים בעידן הפינגווין 3.0
    • קידום אתרים אורגני – מדדי התחרות
    • קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן בגוגל?
    קטגוריות בבלוג:
    • בניית אתרים מעוצבים
    • פרסום בגוגל AdWords
    • קידום אתרים – SEO
    • שיווק באינטרנט
    • שיווק ברשתות חברתיות
    התחל לקבל טיפים בשיווק:
    כל מה שקורה בעולם השיווק אצלך בכף היד
    הירשם עכשיו
    רשתות חברתיות:
    Tweets by @webresult
    ‏WebResult פתרונות אינטרנט וקידום אתרים‏
    תפריט
    • קידום אתרים
    • אודותינו
    • בלוג קידום אתרים
    עוד קצת…
    • קישורים שימושיים
    • הסכם שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • צור קשר
    מוסמכי גוגל לפרסום
    התחבר אלינו כאן:
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • LinkedIn
    • Instagram
    076-5477800
    WebSite By WebResult
    קידום אתרים שמגדיל מכירות!
    גלילה לראש העמוד
    Open chat
    1
    Powered by Join.chat
    היי,
    אשמח לקבל עזרה
    loading ביטול
    ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
    בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
    מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל